fredag 25 juli 2008

Onsdag - äntligen vilodag

Efter tre tuffa etapper var benen rejält möra. Skönt då att vi äntligen kunde sova ut på morgonen och äta frukost i lugn och ro.

Dagen tillbringade jag och pojkvännen i Helsingborg där vi hälsade på några kompisar som nyss blivit föräldrar. Himla mysigt och trevligt.

På eftermiddagen när vi kom tillbaka till Laholm kollade vi på lite tv, åt och tro det eller ej stack ut och cyklade. Ingen lång runda, ca 3 mil och väldigt lugnt men ändå....:-) De som kan det här bättre än jag sa att det var "bra för benen". De första 20 minutrarna var jag helt grinfärdig, det gjorde ont precis överallt och jag tänkte att "jag vill inte cykla en meter till" men efter en stund släppte det och helt plötsligt kändes benen helt ok.


Här var jag riktigt trött på cykling,

men jag kom igen! :-)

Pojkvännen försöker sig på en spurt...

Efter middag på vandrarhemmet och lite förberedelser inför morgondagens etapp sov jag mycket gott i min säng.

Inga kommentarer: