lördag 19 juli 2008

Uppladdning!

10-milaturen blev mitt sista träningspass, kände mig hyfsat fräsch efteråt, lite stel i benen men det var väntat! Igår shoppade jag lite bra att ha saker bland annat ett par extra cykelhandskar och ett par nya cykelstrumpor (vad det är för skillnad på vanliga strumpor och cykelstrumpor vet jag inte men de var himla snygga :-)) + lite annat smått och gott. Lagade dessutom lite mat som vi ska ta med oss. en vegetarisk lasagne och en hel laddning vegetariska biffar. Hoppas att det blev gott och om det inte blev gott kommer jag nog äta ändå efter att ha slagit nytt distansrekord! :-)

Idag blir det till att vila och packa. Bilen är egentligen alldeles för liten för att transportera två cyklar + två personers packning så det blir till att tänka till riktigt ordentligt! Känner mig lite smånervös idag faktiskt, inte så mycket över packningen som över cyklingen...men men går det så går det. Första etappen ser rätt lugn ut, lugn men låååång...14 mil!

Men men, går det så går det som jag brukar säga. Jag ska försöka uppdatera bloggen under veckan vet inte riktigt om det kommer att fungera så tills vi ses igen...ha det fint!

Inga kommentarer: