söndag 6 juli 2008

Vilohelg!

Söndagen lider mot kväll och det är väl bara till att kapitulera, det blir ingen träning idag!

Nåväl, inget att hänga läpp över, veckan har resulterat i 4 pass av hög kvalitet så jag får vara mycket nöjd! :-)

Igår städade vi lägenheten och ordnade lite Bruce-förfest. Himla trevligt! Konserten på Ullevi var en riktig höjdare. Jag är väl inget hardcore Bruce-fan kanske, kunde inte många låtar, men jag är ändå hur nöjd som helst med kvällen! Dessutom blir jag grymt imponerad, hur tusan orkar karln stå på scen i närmare 3 timmar i stort sett utan paus? Han är nog rätt vältränad! :-)

Idag har jag cyklat framför tvn! Det vill säga hejat fram cyklisterna i Tour de France! Norske cyklisten Thor Hushovd tog hem dagens etapp efter en mycket spännande spurt. Många har svårt att se tjusningen med cykeltävlingar och så var det för mig också från början men när man börjar sätta sig in i det mer och mer blir det ruggigt kul och spännande! Det är säkert! :-)

Imorgon, simning....måste...mindre än en vecka kvar nu!

Inga kommentarer: