fredag 31 oktober 2008

Fynd och morgonpromenad!

Igår var jag och pojkvännen på Allebike i Alingsås. Jag reafyndade ett par skoskydd för 50 kronor som hade kostat 250! Ibland har man tur! :-) Nya skoskydd var dessutom något som jag verkligen behövde eftersom de gamla är trasiga och sitter ganska dåligt!

Förutom skoskydd blev det ett pannband som går ner för öronen och får plats under cykelhjälmen. inte vidare snyggt kanske men praktiskt! Det börjar bli vinter ju! :-)

Idag blev det faktiskt en promenad före frukost med nya ljudboken i öronen. Jag räknar egentligen inte promenader till träningspass utan ser det mer som bonus men det var skönt att komma ut och få lite frisk luft direkt på morgonen!

Nu ska jag försöka koncentrera mig och jobba lite för det var värst vad den här lediga veckan gick fort!

Inga kommentarer: