måndag 27 oktober 2008

Ledig dag och långsam återhämtning i löparspåret...


Den här veckan är jag ledig! Det känns väldigt lyxigt, jag har visserligen lite jobb att göra i alla fall men det ska jag göra hemma så jag kan lägga upp dagarna precis som jag vill! Det känns skönt inte minst att få chans att träna i dagsljus! :-)

Idag fick det bli ett hyfsat lugnt löppass på 8 kilometer, det gick bra jag sprang inte uppför alla backar för att hålla nere pulsen lite men jag orkade faktiskt längre än jag trodde. Fortfarande känner jag mig rätt så seg efter det där viruset som gäckade mig i över en vecka och benen var lite möra efter spinningen i lördags men jag hoppas att jag är på väg tillbaka nu! :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

Fin bild=)Jag skulle också vilja ha ledigt och kunna träna som jag vill. Just den här veckan är gubben borta varje kväll och vill jag till gymmet måste det planeras noga!!!

Mia S sa...

Ja det är riktigt skönt faktiskt! :-) Planera noggrant veckor är kämpiga hoppas du får till något pass i alla fall, tänk på Colting "lite är bättre än inget" :-) Lycka till!