torsdag 30 oktober 2008

Morgonträning...

Idag blev det en kortare löptur före frukost, käkade bara ett äpple och drack lite kaffe och vatten. Det finns många fördelar med morgonträning tycker jag, bland annat att: du har gjort bort träningen med en gång och har hela dagen kvar, det är i stort sett folktomt i skogen, det är lite svalare och skönare luft (gäller mest på sommaren).

Nackdelen för mig är ju att jag har så himla svårt att komma iväg...innan jag har hittat löparstrumpor, pulsklocka, ett par hyfsat rena tights och allt annat som behövs, och innan jag har krängt på mig allt har det där stackars äpplet redan förbrukats :-) I morse klarade jag mig dock rätt bra i alla fall, det blev ca 5 kilometer i lugnt tempo och frukosten smakade ljuvligt när jag kom hem! :-)

Inga kommentarer: