måndag 6 oktober 2008

Ännu en...

Efter en tuff dag på jobbet var det faktiskt rikigt skönt att ge sig ut i löparspåret. Synd bara att det blir mörkt så fort :-( Det blev bara 5 kilometer men det gick faktiskt helt ok (som vanligt, måste börja hitta på lite mer insiktsfulla kommentarer:-)). Jag fick visserligen pytteliiiite ont i vaden igen men det var uthärdligt, tror att min högra vad vill säga mig något, kanske att det är dags att pumpa cykeln igen. Problemet är bara att det är svårt att hinna med att cykla efter jobbet...det blir ju mörkt så himla fort! :-)

Läste förresten Sporty Spice artikel om efterförbränning i Metro i morse. Tydligen är det så (hoppas att jag fattade detta rätt) att om du tar ut dig rejält så fortsätter kroppen att förbränna fett upp till flera timmar efter passet. Så skönt att höra tycker jag som hatar sega promenader, helst före frukost, som länge varit det enda rätta i fettförbränningssyfte :-)

Inga kommentarer: