lördag 11 oktober 2008

Så gott som friskförklarad...

Jag får nog hålla mig borta från löparspåret några dagar till men lyckligtvis känner jag mig bra mycket friskare! Inget halsont och inga svullna bihålor bara lite snuvig, hostig och trött...that's it! Skönt!

Igår var jag hos frisören, det blev radikalt ny frisyr! Jag gillar att byta frisyr och hårfärg men den här gång blev det kanske lite väl kraftig förändring. Gick från blonda slingor till riktigt riktigt mörkt....Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så mörkt, men jag gillar det! Vi får se vad mina elever säger på måndag :-)

Idag ska jag på 1-årskalas till min minikompis. Det ska bli jättekul och gott med tårta dessutom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till med träningen. Här är en som också satt igång och har blivit utmanad att vara med en massa lopp under nästa sommar, skitkul!