lördag 18 oktober 2008

Toppformen långt borta...

Idag känner jag mig faktiskt frisk! Det som är kvar av världens segaste och jobbigaste förkylning är lite rethosta, men den ignorerar jag så gott jag kan.

Jag hade planerat cykling idag men orkade inte riktigt sätta igång och pumpa, smörja kedja och annat (det var längesedan jag cyklade) så det fick bli en långpromenad i skogen. Jag gick runt 8-kilometersspåret som jag brukar springa, det var grått, kallt och lite regnigt, inte vidare trevligt men ganska skönt att komma ut och röra lite på sig. Jag testade springa litegrann, men det gick verkligen inte bra....nu är det långt till toppformen. Det är däremot inte speciellt långt kvar till Rosa Bandet-spinningen...hur jag nu ska orka den! Men det går väl som det går antar jag...:-)

Ikväll är det hockeykamp som gäller Skellefteå (pojkvännens lag) mot Luleå (mitt lag)! Let the game begin!

Inga kommentarer: