lördag 20 december 2008

Back in business...almost!

Lite tråkhosta och trötthet finns kvar av den där jäkla förkylningen. Med andra ord blir det träningsvila i alla fall i helgen också. Vilket är jättesynd för jag tror att tröttheten delvis beror på att jag inte tränar eftersom jag alltid sover lite sämre då!

Annars är det julledighet för hela slanten. Igår firade jag semestern med ny frisyr (igen) och mysig middag på stan tillsammans med pojkvännen! Idag har vi flängt runt en hel del på cykelaffärer, mataffärer och lite annat. När vi nästan var hemma kom vi på att jag inte har några skidstavar och att det snart är dags för premiären (nyårshelgen) så därför blev det en sväng till in på en sportaffär. Jag är nu stolt ägare till ett par blå, väldigt billiga skidstavar inköpta på mindre än 5 minuter! Men de funkar nog :-)

1 kommentar:

Marica sa...

Nice=) Jag önskar mig snöööö i julklapp så att jag kan ge mig ut och skida=)