tisdag 2 december 2008

Bra och dålig dag...

Efter en galet stressig dag på jobbet bestämde jag mig för att sticka ut och springa när jag kom hem. Det absolut bästa sättet att bli av med lite agressioner och stress :-) Det blev ett varv runt 8an och vilket varv det blev...det kändes som att jag sprang på urbra och verkligen tog i ordentligt! Därför blev jag besviken när jag tittade på klockan...54 minuter. Det är ju inte det mínsta snabbt :-( Jag har ju sprungit snabbare massor med gånger! Sötaste pojkvännen, som älskar att diskutera formtoppar, tröstade med orden "men det är ju inte nu du ska vara som snabbast" Ok då! :-)

Nu är det tidig tidig morgon, klockan är 6:03 och jag ska precis äta frukost! Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Marica sa...

Du kommer dig ju ut och springa i alla fall , det är ju toppen i dessa mörka strunt tider. Själv nöter jag tyvärr mest gymmets löpband.

Mia S sa...

Ja det är ju sant! :-) Jag har lite svårt för löpband. Fördelen är väl att man inte behöver klä sig så ordentligt när det är dåligt väder, kan jag tänka mig :-)

Ha det gott!