onsdag 2 september 2009

Skadad...

Sviterna efter vurpan sitter i. Värst är det som var minst ont igår, nacken. "Nackontet" spred sig till huvudet och resulterade i rejäl värk som satt i hela natten, därför sjukskrev jag mig idag och tog en tripp till akuten.

Läkaren kallade nackskadan en "Wiplashaktig" och genast fick jag kalla kårar och tänkte bestående men. Tydligen behöver det inte var så farligt, är det inte bra till på måndag skulle jag ringa en sjukgymnast. Faktiskt känns det redan bättre...huvudvärken är i alla fall borta. Lutar åt jobb imorgon.

Däremot var det ajabaja att sitta framför datorn enligt farbror doktorn så jag får väl sluta här...

2 kommentarer:

Marica sa...

Oj då låter ju jobbigt, se till att må bra nu och ta hand om dig själv!

Mia S sa...

Tack för omtanken...jag jobbar på det och är faktiskt lite bättre idag! :-)