söndag 6 september 2009

Veckan som gick och planering...

Jag kan i alla fall vara stolt över att anledningen till att jag inte nådde upp till mitt träningsmål den här veckan INTE var dålig planering eller lathet. Jag kunde ju knappast rå för det som hände men å andra sidan kan jag inte heller räkna veckan som avklarad, jag bestämde mig därför för att lägga på en vecka på utmaningen.

Jag klarade inte fyra veckor i rad men jag har goda förutsättningar för att klara fyra veckor totalt i alla fall...

Angående planeringen den här veckan: jag vet inte riktigt om cykeln kommer att var fit for fight och även om den är det vet jag inte hur nacken kommer kännas efter ett par timmar cykling, därför lutar det åt att jag kör 2 pass trainer. De övriga passen blir löpning. Eventuellt blir det något mer löppas, det beror på hur det känns.

Anledningen till varför jag inte planerat in något i helgen är för att på lördag ska jag först agera funktionär på HCK:s Klubbmästerskap sedan är det klubbfest. Det finns alltså viss risk för att söndagen kommer att bli lite seg :-) Men vi får se hur det blir, jag får hålla planeringen lite preliminär så här långt...

Inga kommentarer: