måndag 28 juni 2010

Besviken...

Jag har upptäckt nackdelen med att föda barn på sommaren och semestern....barnmorskor har semester också. Med andra ord fick jag inte träffa min urgulliga barnmorska idag utan en annan, som säkert är jätteduktig men som inte hade vidare koll på mig och var lite snurrig. Förhoppningsvis är det inte så många besök kvar.

MEN man vet aldrig för istället för att fixera sig, som många bebisar gör i slutet av graviditeten, har Knyttet valt att hoppa upp och har nu helt rörligt huvud. :-( Vi får väl se vad det innebär...

2 kommentarer:

Kotte sa...

Nära nu, härligt!

En bra sak med att föda på sommaren är att det verkar vara extra mkt personal på bb :)

Passa på att sova säger jag.

Kram!

Mia S sa...

Japp! Nu närmar det sig...ruskigt spännande och lite läskigt på samma gång. Skönt att höra att det var mycket personal på BB i alla fall...

Sover gott och vilar skönt så fort jag får tillfälle till det...

Kram tillbaka!