torsdag 24 juni 2010

Felräkning...

Hmmm börjar misstänka att min Babyticker här till höger är inställd efter vårt första beräknade datum, 5/7. För hur jag än räknar får jag det till 13 dagar till den 7/7...eller? Inte länge kvar nu hursomhelst.

Idag har jag haft en riktigt seg dag, orkar inte gå in på allt. Har i alla fall gjort lite nytta också, tvättat ALLA bebiskläder och strukit en hel hög (så att de blir riktigt mjuka och gosiga) så nu ser det så himla gulligt ut i tvättstugan. Har även hunnit med en sväng till Willys med världens bästa make, konstaterade att vi nog är de enda som inte har jättestor midsommarfest imorgon, vi kände oss lite felplacerade med vår korg mitt bland alla överfulla kundvagnar. Fick i alla fall tag på lite mumsig midsommarmat till imorgon som vi tänker njuta av i hemmets lugna vrå...är liksom inte upplagd för stort party :-)

Inga kommentarer: