måndag 14 juni 2010

Jag är kär...

Eftersom min barnmorska höjde ett varningens finger åt min spikmatta var jag tvungen att hitta ett substitut. Det blev en vetekudde och jag blev kär. Visserligen går jag omkring och är tokvarm hela dagarna men trots det är det så himla skönt att lägga en varm vetekudde i korsryggen när jag kommer hem efter en lång och tung arbetsdag! Vetekudden ska utan tvekan följa med på förlossningen :-)

Imorgon är det barnmorsekbesök igen, ska bli spännande att få höra om bebisen har fixerat sig ännu...misstänker det! :-)

Om jag nu inte får ta med mig den här lille liraren :-)

2 kommentarer:

Kotte sa...

Vetekudde är nice, men förstår inte varför Bm är emot spikmattan det ska inte vara någon fara.

Vår bebbe har ju mer eller mindre fixerat sig, men med rumpan neråt... Så igår fick vi en tid för snitt. Den 22/6 får vi äntligen träffa vår lilla bebis :)

Mia S sa...

Det råder tydligen lite delade meningar om det där med spikmatta till gravida. Tror inte att det är någon fara heller men har bestämt mig för att följa min barnmorskas råd.