onsdag 13 oktober 2010

Dagens promenad...


Vi ligger bra till med promenerandet jag och Lillkillen. 50 kilometer på 13 dagar, halvvägs med andra ord, innan halva månaden gått. Nu gäller det bara att hålla ut.

Dagens promenad gick längs vattnet, tänkte att vågskvalpet 0ch måsarna skulle få Lillkillen att somna gott men inte då, han låg vaken en lång stund (spårvagnar och bilar har uppenbarligen en mer sövande effekt).


På väg hem började magen kurra, tänkte gå till sushirestaurangen men kände att jag inte orkade vänta med den nu helt vakna och lite smågnälliga Lillkillen i vagnen. Bestämde mig istället för att gå in på fiskaffären och köpa lite gravad lax till några smaskiga smörgåsar. På fiskaffären fanns det massor av god lunchmat att välja på, kan inte fatta att jag inte tänkt på det tidigare, så jag köpte istället med mig en nygjord pastasallad med lax och smaskig örtdressing.


Nu är vi mätta och trötta båda två och planerar att mysa i soffan ett bra tag till!

Inga kommentarer: