söndag 10 oktober 2010

Söndag i skogen, måndag inomhus...

Igår (söndag) sprang vi i skogen. Jag började med att springa min lilla runda sedan tog jag över barnvagnen och promenerade en bit medan maken sprang. Det kändes riktigt bra, jag gillar verkligen att springa i terräng mer än på asfalt men tyvärr finns det inte så mycket att välja på där vi bor nu. Lillkillen sov i vagnen nästan hela tiden och verkade må toppen.

Fina grusvägar och stigar i Skatås

Lillkillen slumrar sött. Notera vår nya retro nätkasse (något provisoriskt fastsatt) perfekt för en vattenflaska, kameran och en extratröja t ex. När man inte orkar ta med sig hela skötväskan :-)

Idag (måndag) sitter vi inne trots fint väder. Väntar nämligen på besiktningsmän som ska komma och kolla på våra fönster, hoppas att de dyker upp snart så att vi hinner få lite solljus i alla fall! Medan vi väntar bakar jag saftig lingonlimpa och kolakakor från Leilas utmärkta bakbok "A Piece of Cake".

Inga kommentarer: