torsdag 24 februari 2011

Fick ordning på det till slut!

Efter ytterligare lite pumpande av vagndäck kom vi oss iväg i alla fall. Det blev en lång och lite kylslagen promenad med trevligt sällskap och lite fika efteråt. Kul för Lillkillen att få träffa en jämnårig också :-) även om de mest ligger och kollar på varandra just nu.

Lyckades prata bort en bra stund innan vi promenerade hem igen. Tog en snabb vända till hemköp. Fixade gröt till Lillkillen. Började laga kikärtsbiffar till mig och maken. Det var då jag kom på det...just det, jag hade ju planerat att springa idag! Efter den kylslagna promenaden så kändes middag i soffan betydligt mer lockande, så ja, jag erkänner...jag struntade i löpningen! Eller struntade och struntade...jag får ju springa imorgon istället. Hoppas på lite varmare väder.

Inga kommentarer: