måndag 21 februari 2011

Fortsatt effektiv!

Även idag har jag varit något av ett under av effektivitet, med mina mått mätt. :-) Har bakat bröd och lagat barnmat. Tvättat och vikt tvätt. Men även hunnit med att leka på lekmattan med Lillkillen. Barnvagnspromenaden blev nästan 6 kilometer och kändes riktigt skön. Fint väder här i Göteborg idag, bara ett par minusgrader. Fick lite uteserveringsvibbar, är de inte vår snart?

Efter promenaden smakade det gott med mellanmål på det nybakta brödet och medan Lillkillen smälte sin macka och tuggade på en stor leksakskatt förberedde jag middagen. Nu är vi tillbaka på lekmattan, jag är ombytt till träningskläder, skor och vattenflaska ligger i träningsväskan, väntar bara på att maken ska komma hem och ta över krypträningen så drar jag till gymmet!

Antar att jag kommer stupa i säng före 20, inte van att vara så här effektiv! :-)

Inga kommentarer: