onsdag 7 december 2011

#50challenge - det tar sig!

Mer än halvvägs idag. Körde ett kort men intensivt (som vanligt var jag sen och hade inte så mycket tid) pass på löpbandet. Försökte att inte fega med hastigheten. Visualiserade Jillian Michaels stående framför mig "You can do it! Hands of those bars". Jag har väldigt livlig fantasi när jag är trött :-) Löpningen kändes bra, hade jag haft mer tid så hade det nog blivit nytt rekord på 5K, nästa gång så!

Körde även ett skivstångspass. Försökte även här tänka, inte fega. Är alldeles för mesig när det kommer till vikter. Varför är jag det? Orkar man inte så går det ju faktiskt att lägga av. Slängde på massor där jag vet att jag är stark, rygg, axlar och ben. Lite mer där jag vet att jag är lite klenare, armar och bröst! Och vet ni vad? Jag orkade...

Våga utmana dig själv och gör något som du tycker är lite lite jobbigt. Känslan när man klappar sig själv på axeln efteråt är oslagbar!

Inga kommentarer: