fredag 2 december 2011

Bäst att hålla tempot högt för att inte somna!

Hade hoppats på att få sova i natt men Lillkillen hade andra planer. Tröttare än tröttast bestämde jag mig för att dagens strategi fick bli att aldrig riktigt koppla av, då hade jag nog somnat!

- Efter frukost och diverse morgonpyssel, tog vi en löptur med vagnen. Gick lite men sprang mest och fick upp pulsen rejält! Göteborg visade sig från sin bättre sida och vi fick till och med se lite sol! Totalt 50 minuter fick vi ihop, eller vi och vi...han den lille sov mest!






- Hemma igen blev det lunch helt i Lillkillens smak, stuvade makaroner och falukorv.



- Efter dusch och lite innelek var det på't igen. Totalt 60 minuter PW med Lillen i vagnen.

- Till eftermiddagsmellis testade jag den så hett ombloggade "Skyr". Visst blev jag mätt men god...nja, jag är inte helsåld!



- Lillkillen gör sitt bästa för att bli av med sin överskottsenergi, helt klart är att trötta barn inte fungerar på samma sätt som trötta vuxna! Tar en tidig middag, softar i soffan en stund innan Lillen stupar i säng.

Nu sitter jag här själv (maken är borta på andra trevligheter) kollar på "På spåret", käkar "fulchoklad" och dricker tranbärsjuice. Känner mig nöjd med att jag faktiskt fixade 2 pass i #50challenge, men nu är jag toktrött och kommer inte orka mycket mer!




Puss och gonatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: