onsdag 14 december 2011

Kämpar på...

Kanske lite tråkiga uppdateringar här just nu. Det händer inte så himla mycket, men det kommer...ge er till tåls!

Träningsplanen för kvällen var löpband och skivstång på gymmet men det hanns inte med. Låg på energi var jag nära att strunta i allt. Tack vare makens peppande tog jag mig i alla fall ut. Fyra tunga kilometer blev det. Ruskigt tungt från början men det lättade lite efter ett tag, antar att jag borde sprungit längre :-)

När jag lika var igång kompenserade jag det uteblivna skivstångspasset med några poworkouts:
- Fast rumpa
- Benböjsutmaningen
- Plankutmaningen
- Corestyrka

Kan alltså räkna ytterligare 2 pass i #50challenge...16 pass kvar till nyår. Hur många dagar? Ingen riktig koll...kör järnet och ser hur det går!

Nu blir det sova!

1 kommentar:

Christer sa...

Min utmaning har nog spräckts pga en förkylning. Men jag hejjar på er som fortfarande kämpar (inte för att jag slutat träna...)