fredag 30 december 2011

Nyårslöften eller nyårsdrömmar?

Det här med nyårslöften är inte riktigt min grej men när supercoola Sportyspice skrev att hon istället för nyårslöften skrev ner sina nyårsdrömmar kände jag mig lockad. Drömmar ska inte kännas som måste, drömmar ska inte vara begränsande och drömmar ska vara roliga. Saker som du verkligen vill uppnå under året helt enkelt.

Så här kommer de mina drömmar inför 2012

- Bli en bättre löpare generellt, våga springa längre och snabbare.
- Springa Göteborgsvarvet på under 2 timmar
- Gå en yogakurs.
- Vid något tillfälle springa längre än en halvmara (21 km)

Jag drömmer om en del andra saker också men de är inte så träningsrelaterade så de hör inte riktigt hit. Som synes kommer 2012 bjuda på en hel del löpning. Det kommer krävas mycket träning men än mer planering för att få det att gå ihop. Jag kommer fortsätta blogga men ska göra om här lite och fokusera enbart på träning och kommer mest troligt inte att uppdatera lika ofta.

2012 Bring it on!

Inga kommentarer: