söndag 4 december 2011

Orutinerad gymbesökare!

Jag tog tag i saken, tog med mig gymväskan och drog till gymmet. 5 km på löpbandet var planen och så blev det. Fegade lite med hastigheten, egentligen tror jag att jag har mer fart i mig men men....det går snabbare än på asfalt i alla fall. Nästa gång ska jag vara lite modigare och vrida på rejält.

Förutom löppasset var planen en dusch i lugn och ro och kanske en stund i bastun. Men tji fick jag, min välpackade träningsväska innehöll....ingen handduk! Som tur är har jag nära hem...

Om jag nu räknat rätt återstår det 27 pass innan nyår. 27 pass på *ähmmm* 27 dagar...låter crazy men inte omöjligt. Några dubbelpass till så kan jag till och med kosta på mig ett par vilodagar! :-) Imorgon blir det inte vila men väl lite återhämtning, har bestämt mig för att inte springa i alla fall...benen behöver vila!

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

heja heja dig och #50challenge!!! du kommer klara det galant ända in i mål!!!

tusen tack för din kommentar inne hos mig, den gjorde mig väldigt glad. och ja, det är dumt att vara avundsjuk. jillian michaels har sagt en bra grej om avundsjuka men jag har glömt det typiskt nog...