onsdag 7 december 2011

Sömn, jag har saknat dig!

Han den lille har haft en riktigt dålig sovperiod. Svårt att somna, vaknat titt som tätt, inte velat sova själv och vaknat tidigt på morgonen. Det händer då och då, men som tur är inte så ofta. Det brukar oftast sammanfalla med att det dyker upp nya tänder.

Jag blir knasig när jag inte får sova, går omkring med huvudvärk och känner mig nästan lite sjuk.

Men i natt kom vändningen, hoppas jag! Det var lite svårt att somna, vaknade till en gång vid 22, drack vatten vid 03, vaknade och drack lite mer vatten på morgonen när maken gått upp och sov sedan till 8:20!!! Det märks att han har mycket att ta igen!

Nu ska vi försöka fylla den här dagen med roliga aktiviteter och mycket utevistelse så nästa natt blir ännu lite bättre!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: