torsdag 29 december 2011

Utmaningar....

Det annonseras utmaningar till höger och vänster i bloggvärlden. Spännande och peppande men jag kan ju inte vara med på alla.

- Lofsan utmanar oss att under 10 veckor komma ur vår bekvämlighetszon, kan kanske behövas.

- Spark i baken lockar med ett par schyssta skor till den som under två månader samlar ihop flest minuter i Nike Training Club.

- Runners world presenterar nyårslöftet vilket innebär träning varje dag under januari och lockar med fina priser från Asics.

- Min favoritapp Poworkout kommer inom kort att lansera en utmaning på sin facebook-sida

Har för mig att jag läst någon mer men kan inte komma på det just nu. Vad säger ni? Någon som är på? Jag tänker att jag ska ju ändå träna så kan jag kamma hem ett fint pris av bara farten och dessutom få lite råd och pepp av andra under tiden kan det ju inte vara fel.. För tillfället är det Runners World och Poworkout som lockar mest, men vi får se, har ju ett par dagar på mig :-)

Inga kommentarer: