torsdag 8 mars 2012

Meeen...

Tydligen blev det något fel på gårdagens blogginlägg, det försvann, har ingen aning om vart. Här kommer en kort uppdatering om vad som hänt de senaste två dagarna.

- Lillen har haft feber och jag har vabbat. Idag är han frisk och på väg till förskolan! Jag ska jobba, skönt!

- Jag är fortfarande stel i benen sedan måndagens intervallpass men sprang igår i alla fall. 5 kilometer i snö och blåst, det var visst inte vår ännu!

- Jag har nu yogat så många dagar på raken att jag tappat räkningen, det har blivit en vana, en skön sådan! Räknar med att jag kommer stå på startlinjen till Göteborgsvarvet smidig som en katt.

- Bestämde mig för att haka på en poworkout-utmaning för att få in lite styrka i vardagen, och lite fler utmaningar :-) Berättar mer om detta sen...

Ha en bra dag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: